De dag voor vertrek - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Sabine post - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Sabine post - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Sabine

01 Januari 1970 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

En dan is het donderdag, de dag voor mijn vertrek!

Afgelopen week flink geshopt en de laatste dingetjes gekocht die ik nodig denk te hebben, waarschijnlijk achteraf veel te veel! ??

Vanmorgen de laatste check gedaan in mijn koffer om te zien of ik alles daadwerkelijk had ingepakt.
Ik geloof dat mijn koffer 30 kilo weegt en dan mijn handbagage niet te vergeten. je zou wel eens wat kunnen vergeten ??
Ik ben bovenop m'n koffer gaan zitten om de rits fatsoenlijk dicht te krijgen, dus sorry zus als je koffer stuk gaat, dan weet je er alvast van ????

Morgen om half zeven gaat de wekker en begint dus een nieuwe periode in mijn leven.
Echt wel spannend zes maand van huis en haard, maar ik heb er echt ontzettend veel zin in!
Werk doen waar mijn hart ligt en als bonus in een super mooie omgeving!
Een kans die ik heb gekregen op het juiste moment en deze kans heb ik met beide handen aangepakt.

Vandaag ook afscheid genomen van belangrijke mensen in m'n leven met een lach en een traan. tot snel en het ga je goed.

Morgen komt het zwaarste moment van de hele reis, afscheid nemen van mijn familie en mn allerliefste hondje Balou.
wat zal ik hem gaan missen!!

Tot snel!

Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 2815

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 31 December 2015

Mijn vakantiewerk op Vlieland

Landen bezocht: