anwinnig - Reisverslag uit Oost-Vlieland, Nederland van Sabine post - WaarBenJij.nu anwinnig - Reisverslag uit Oost-Vlieland, Nederland van Sabine post - WaarBenJij.nu

anwinnig

Blijf op de hoogte en volg Sabine

16 Mei 2015 | Nederland, Oost-Vlieland

Vandaag zo'n dag dat mijn chef besluit mij op split te sturen (paar uur smorgens werken en een paar uur savonds) omdat ik te veel uren maak in zijn ogen.
Het seizoen moet natuurlijk nog beginnen en hij wil niet dat ik mij overwerk voor het seizoen begint. (zo lief ?)
Dus even tijd maken voor mijn blog.
op zulke momenten kan ik me wel eens alleen voelen hier op het mooie Vlieland.
Alles en iedereen die me dierbaar is zit op het prachtige Urk.

Als alles goed gaat zie ik komende week mijn zus met haar prachtige kindje weer!! weer iets moois om naar uit te kijken!

wat kan een mens ook de gekste dingen missen zeg!

een lekker gebakken visje met een bord rijst of een lekkere loempia met extra saus van tran haha.

vorig weekend als een echte toerist Vlieland wezen verkennen ;)

foto's volgen snel ;)

dikke poes en veel liefs vanaf Vlieland

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 2816

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 31 December 2015

Mijn vakantiewerk op Vlieland

Landen bezocht: